Utolsó kommentek:

cybernagyi · http://cybernagyi.blog.hu 2020.12.17. 18:10:21

www.cbs19.tv/article/news/health/coronavirus/i-never-lost-hope-88-year-old-woman-leaves-hospital-after-beating-the-coronavirus/77-94a0da8e-612f-473c-9705-ced609f86b4e
Szerencsére sok sok idős ember gyógyulásáról lehet hallani, sőt általában a túlélési arány több mint 99 százalékos. Óvatosnak kell lenni, de a mindent bezárást talán egy kicsit eltúlozták a világban.

Bejegyzés: 100 éves sőt száz feletti emberek is felgyógyultak a járványból

cybernagyi · http://cybernagyi.blog.hu 2020.04.26. 04:17:05

@midnightcoder2: Teljesen igazad van. Rájöttem, hogy iszonyú hosszúra sikeredett, de már csak akkor mikor befejeztem és készen láttam. Már nem volt erőm átalakítani, lerövidíteni, de legközelebb figyelek majd rá, hogy nem ksregényt írok. Azért köszönöm a türelmedet, hogy elolvastad.

Bejegyzés: Walking Dead - a zombik világát éljük miközben írjuk a történelemkönyvek lapjait

ynd 2016.11.19. 01:57:25

Íme az illusztráció arra, amit írtam, és ami a világra vár...
thinkprogress.org/this-isnt-just-a-photo-of-ivanka-trump-it-s-a-middle-finger-to-democracy-750e91a3c0c#.9wo25i4l2

Az elnök családtagjai viszik az elnök vállalkozásait, és közben a politikai hatalom gyakorlásában is részt vesznek.

Az Amerikai Egyesült Államok a választások után pár nap alatt lesüllyedt a poszt-szovjet és afrikai országok színvonalára.

De persze az elnök nagyon jólelkű ember, igazi jótevő, kár lett volna mást választani...

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

ynd 2016.11.17. 18:58:03

@cybernagyi: A világ kicsit bonyolultabb annál, hogy vannak a jó emberek, meg a rossz emberek, és hogy aki jótékonykodott valamikor, az a jó ember, tehát rá kell szavazni...

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

cybernagyi · http://cybernagyi.blog.hu 2016.11.17. 07:58:07

Köszönöm butácska, hogy vetted a fáradságot és előkerestél rengeteg forrást, az álatalam csak nagy vonalakban, példaként megemlített esetekről. Nekem nem volt időm rá, mikor megírtam, gondoltam majd később lesz alkalmam és akkor le is fordítom a cikkeket. Persze ahogy beleolvasgattam a hozzászólásokba, akinek szántad a bizonyítékokat, úgy sem hajlandó elfogadni, hogy valaki egyszerűen csak jó ember lehet, főleg ha nem egyezik az ideologiai nézetük. Mivel a liberálisok úgy általában tv kamerák hadával a reklám kedvéért mutogatják hogy ha valami jót tesznek, adakoznak, így el sem tudják képzelni, hogy vannak emberek akik csak úgy egszerűen jóérzésből képesek másokon segíteni. Az 1988-ban történt eset annyira távol volt még a mostani elnökválasztáshoz, hogy elég butaság egyáltalán erre még célozni is. De a jégpálya építés és sok más egyéb is. Akik ismerték ezt az embert még a Demokraták is , elismerték évtizedeken keresztül, felnéztek rá mert sikeres volt, mert segítőszándékú és alapból jó ember volt ,sok sok jót tett életében. A látszat sokszor csal, senki nem támadta, senki nem mocskolta így egészen mostanáig amíg nem ellenfélként indult a választásokon. Én semmikép nem meggyőzni szeretnék bárkit is, hogy hány történet igaz és vajon milyen okkal tette, ha valaki jót tesz másokkal, az már alapból az én szememben egyszerűen csak jó, nem keresem hogy ki miért teszi. Próbáltam én is betenni a blogod linkjét, de nekem nem sikerült, nem tudom miért nem engedi ez a blog. Kár, mert jó lenne ha mindjárt ott lehetne a link, mert ahogy néztem, a "hivatalos" média nem igazán veszi át az ehhez hasonló híreket, nagyon egyoldalúak a magyar nyelven megjelenő írások. Akit érdekel, még egyszer ismét ideteszem a linket:
mromvari.blogspot.com/2016/11/miert-van-fel-amerika-es-szinte-egesz.html

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

Attila Patócs 2016.11.15. 08:51:31

@Attila Patócs: Az utolsó mondat így szól helyesen:

"Azt hiszik, akkor "menô" valaki, ha sok angol szót használ, amikor magyarul beszél."

Elnézést kérek, elgépeltem. :)

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

ba7 2016.11.15. 08:36:48

@butacska

"A klimaval kapcsolatban inkabb nem mennek bele. Nem kell hozza sok kutatas, hogy az ember olyan kiszivargott dokumentumokra talajon, amibol kiderul, hogy bizony egy hatalmas atveresrol van szo." - például mit tekintesz hitelesnek?

"Fold melegedese nem olyan szintu" - fényképeket nem láttál még (műholdról, gleccserekről...)? Netán meteorológiai adatokat?

"A konszenzusokra erdekes modon men tudosokat es kutatokat hivnak meg" - Nem, mert nekik nincs jogosítványuk, ők elkészítették a szükséges háttéranyagokat, amire támaszkodva az illetékesek tárgyalhatnak.

"Az emberi tenyezo viszont nem jatszik benne akkora szerepet, mint ahogy be van allitva, mint ahogy nincs az a megelozo tenyezo, ami elkerulhetove tenne a melegedest." - ózonpajzs?

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

Attila Patócs 2016.11.15. 07:07:25

@cybernagyi: Isten ments attól, hogy bárkit is lehülyézzek, az nem az én stílusom! (Megjegyzés: a magyar híradásban Trump milliárdosként szerepel.)
Egyébként tökéletesen egyetértek Önnel, nagyon sok angol szót átvettek a magyar nyelvben, sokszor feleslegesen, és itt pontosan a "szingli" szóra gondolok én is, rettenetesen zavart, amikor kezdték használni, most legfeljebb nem veszem tudomásul, és kerülöm a használatát. Ma ez a divat, angol szavak használata, ha kell, ha nem. Azt hiszik, akkor "menô" valaki, ha a sok angol szó használ, amikor magyarul beszél.

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

Kékavian 2016.11.14. 23:54:37

"Béke a szilárdság lesz a középpontban külpolitikánk. Mi lesz elérni egy stabil, békés világ kevesebb konfliktust és több közös nevezőt." - a tervezetből Ha csak ennyit elér már megérte a küzdelmet. Azért azt nem értem hogy az iszlamisták gyülöletét nem érti -ki a fene bombázta szét az országaikban az otthonokat killary segedelmével? ez nyilvánvaló hogy még valamilyen karmikus adósságot generál usa részére. Büntetlenül senki nem tehet más népeket földönfutóvá - még akkor is azt mondom mikor itt se kivánatos egyetlen muszlim se! De ezeket is usa terelte be ide tehát eus killerekkel bizony csunya munkát végeztek!

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

Kékavian 2016.11.14. 23:31:28

Csak reménykedem hogy usa befejezi azt az ámokfutást amit a 2 vh óta egyfolytában csinál! Én még túlóráztam a wietnami háboruk idején de ez az arab tavaszok és ukrajnai majdan már sokkk volt és féló volt killary atomhoz való jutása....

Reményt ad Trump ahogy félti a saját szeretteit és megérezte empatikusan a rászorulókat ugy megérti azt is hogy a föld többi embere is békében szeretne élni.

Ha ezt tartja szem előtt akkor viszont nagyon jó lesz ha golyóálló konténerbeközlekedne mert ez a gyülölet amit a kampány alatt itt MOn láttam elképesztő volt nekem!
70 év még nem öreg ráadásul valószinüleg a gazdagságából kifolyólag nem azt a xar kaját viszi be a testébe amit itt a jónépnek elétesznek a polcokon . Jó hogy a xar TTTP meg tsai nem létesülnek meg. Elég vacak van anélkül is!

Hát kivánok minden odaát élő magyarnak jobb életet mint eddig volt. Trumpnak meg sok segitőt a tervéhez, és jó, szemes gorillákat! (örző védőket!)

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

ynd 2016.11.14. 23:11:53

OK, meggyőztél, hogy a jótékonykodási sztorik legalább egy része igaz. Bár, ahogy a cikkek is írják, "As always with Trump, it’s hard to parse the reality from the publicity." avagy "We won't question his motives, but PR like this could help a man sell a few extra apartments. Or just wax an ego." Hozzátehetjük, a jótékonykodás arra is jó, hogy naív lelkek szavazatait nyerje el vele a jótékonykodó. Ha nem volnának ilyen céljai, nem nyilvánosan jótékonykodna.

Én egy szóval sem mondtam, hogy Trump szörnyeteg, és nem is gondolom, hogy az. Mint ahogy azt sem mondtam egy szóval sem, hogy rasszista vagy homofób.

Én azt mondtam, hogy kisebbségek ellen uszít, hogy képtelen magán uralkodni, képtelen higgadtan érvelni, hajlamos elragadtatni magát, és megsérteni másokat, hogy fogalma sincs a világpolitikáról vagy a világgazdaságról. Hozzáteszem, hogy Trump mindezzel erodálja a politikai kultúrát, és ezzel nagyon komoly károkat okoz, továbbá hogy személyiségében is és felkészültségében is nagyon kevéssé alkalmas elnöknek, ami óriási kockázatot jelent az egész világnak. Az, amiket írsz, számomra mindezt nem cáfolja.

Jórészt nem is velem vitatkozol. Én semmiféle propagandát nem figyelek, még csak nem is élek az USÁ-ban. Te mondtad, hogy "az iszlám az új náci nép", nem a propaganda. Muszlimügyben nekem bőven elég az, amit Trump saját maga mondott, és tett közzé:
www.donaldjtrump.com/press-releases/donald-j.-trump-statement-on-preventing-muslim-immigration

És azt mondtam még a fentieken kívül, és mondom továbbra is, hogy nagyon naív dolog azt hinni, hogy egy vérbeli üzletembernek, aki saját maga által bevallottan privát üzleti érdekből évtizedekig igyekezett pénzért politikai befolyást szerezni, elnökként ne hajlana saját maga felé keze a döntéseiben. Egyszerűen túl nagy a kísértés, és az ember esendő. És azt is mondtam, és mondom továbbra is, hogy az is nagyon valószínűtlen, hogy - legalábbis részben, a szereplési vágyon kívül - az illető eleve ne éppen azért akarna elnökké válni, hogy aztán megtöbbszörözze a vagyonát.

És azt is gondolom, hogy ugyanígy végtelenül naív dolog azt hinni, hogy ha a saját vállalkozásainak kedvez, akkor az szükségképpen "a többi nagyvállalatnak is jó". Nem, x cég vetélytársainak nem jó, ha x cég tulajdonosa hozza az x cég vetélytársaira is kötelező döntéseket. Nem azért gondolom ezt, mert "csöpög belőlem a savanyúság", vagy mert irigy vagyok a gazdagokra (nem vagyok gazdag, de anyagi gondjaim sincsenek), hanem mert szerintem a politikát külön kell választani a gazdaságtól, a politikusi pályát az üzletemberi pályától. Mert ha egy üzletember hozza a politikai döntéseket, azt úgy hívják, hogy "conflict of interest", és az jóra nem vezethet.

Clintonnal nekem is vannak fenntartásaim, de az biztos, hogy szerintem messze ő volt a kisebbik rossz Trumphoz képest. Nem beszélve arról, hogy soha nem tudtam egyetérteni azzal a hozzáállással, amely szerint inkább szavazzunk egy kétes célokat követő pojácára, mint egy számunkra szimpatikus vagy elfogadható politikusra, mert ha nem így teszünk, akkor még a végén mások egy általunk gyűlölt politikust választanak meg. Mindenki kizárólag a saját szavazatáért felel, és ha azt a gyűlöletére hallgatva adja le, ahelyett, hogy a józan eszére hallgatna - hát akkor baj van.

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

butacska 2016.11.14. 18:04:34

@ynd:
Arrol ne is beszeljunk, hogy a 3 legfonotosabb ember a Trump kampanyaban:
a kampany managere no, Kellyanne Conway az elso no, akinek a jeloltje megnyerte a valasztast. Csak mert Trump lehuzza a noket.
A tech oldalon Peter Thiel, meleg, csak mert homofob Trump.
A sajto oldalon Ben Carson, fekete, csak mert Trump rasszista

Ne is haragudj, de a penz oldalt te latod naivan. Eloszor is ha a sajat malmara hajtja a vizet adokkal, stb akkor az a tobbi nagyvallalatnak is jo, ami azt jelenti, hogy felledulnek es tobb munkaerot tudnak foglalkoztatni. Orrodnal azert tovabb kellene latni. Ha megemelik az adot a nagyvallalatokon, ahogy Clinton szerette volna, az lett volna a vegso ervagas a munkaugyben. Mar igy is alig foglalkoztatnak full time embereket, emelj rajtuk adot es meglatod, hogy a nagyok nem fogjak csak ugy odaadni a penzuket. Ott szoritanak, ahol tudnak es mivel a legnagyobb kiadas egyike a munkaber es jarulekai, ott fognak vagni, igy is teljesen vissza vannak mar nyomva az oraszamok a nagyvallalatoknal, amig tudnak, visszavagnak, a kis hangyak dolgozzak ki a beluket, de ok nem fognak tobb penzt kiadni a kezukbol. Es en vagyok a naiv.

Trump nem az en koreimben mozog, se anyagilag, se mashogy, haha.
Van egy olyan erzesem, hogy irigy ember vagy. Megvetessel beszelsz a gazdagsagrol. Engem nem erdekel mennyi penze vagy a nagyoknak, egeszsegukre, ok voltak ugyesek, es voltam hulye, hogy nem csinaltam utanuk. Csak ugy csopog beloled a savanyusag a gazdagokkal szemben, miert?

A muszlimokrol. Amit Trump mondott az anyarol, butasag volt. Szegyelje magat.

Amit a muszlimokrol mondott, teljesen at lett alakitva, ha ennyire bevetted a propagandat, talan erdekelni fog egy video, ami elmagyarazza, hogy is lett Hitler egy partiotabol.

NowThis: Here is what she said: ‘Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism.’ That is Hillary Clinton. I don’t want them in our country.

Actual: And by the way, the LBGT community is just, what happened to them is just so sad, and to be thinking where their policies are currently with this administration is a disgrace to that community, I’ll tell you that right now. Clinton wants to allow radical Islamic terrorists into this country. They enslave women and they murder gays. I don’t want them in our country. Immigration is a privilege and we should not let into our country those who don’t support our communities.

Talan a legjobb magyarazat, hogy mikent is mukodik a propaganda. Talan ez felnyitja a szemed.

www.youtube.com/watch?v=dMsVPKL1daA

Nem azt mondoam, hogy Trump a vilag legjobb embere erre a feladatra. Azt mondom, hogy Clinton sokkal rosszabb lett volna es az emberek azert szavaztak Trumpra, mert Clinton ellen szavaztak. Mikor megtudtam, hogy Trump a republikanus jelolt, azt mondtam, hogy Johnsonra fogok szavazni, aztan rajottem, hogy minden szavazat mi nem Trumpra megy az egy szavazat Clintonnak.
Clintonnak ami a fule mogott van, az gyalazat es szegyen. Ezert nyert Trump.

Nem tokeletes, de ez van. Mindenesetre nem az a szornyeteg, mint aminek a Mainstream Media lefestette a propagandajaval es butitotta a nepet.

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

butacska 2016.11.14. 18:03:47

@ynd:
A mujegpalya tortenete, 2 honappal es 750ezerrel a koltsegvetes alatt
www.bloomberg.com/politics/features/2015-09-29/a-1980s-new-york-city-battle-explains-donald-trump-s-candidacy

Rasszizmus ellen harcolt 20 eve Palm Beachen
spectator.org/64643_when-trump-fought-racists/

Megmentett egy Georgia-i farmot a banki visszaveteltol
www.apnewsarchive.com/1986/Intervention-By-Trump-Helps-Stave-Off-Foreclosure-Of-Family-Fawirerm/id-7b84fa6b5f9d67cd35f94363b48c03a4

Szexista Trump: novel epitette a felhokarcolot, Barbara Res lett ezzel az elso no ilyen jellegu munkaval:
news.google.com/newspapers?nid=1291&dat=19801225&id=2ggyAAAAIBAJ&sjid=K40DAAAAIBAJ&pg=6833,5204145&hl=en

A Clinton Alapitvany noi dolgozoi kevesebb fizetest kapnak, mint a ferfiak, teny:
money.cnn.com/2016/10/21/news/clinton-paid-women-less/

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

butacska 2016.11.14. 18:03:07

@ynd:
Kuldott 10ezer dollart egy buszsofornek, aki az ongyilkossagtol megmentett egy not.
buffalonews.com/2013/11/07/bus-driver-receives-trump-check-headed-for-rachael-ray-show/

Ingyen lakhatott a Trump apartmanban a no, miutan annak meggyilkoltak az anyjat, a testveret es az unokaoccset
www.huffingtonpost.com/2008/11/11/jennifer-hudson-very-safe_n_143042.html

Megvette a foreclosure alatt levo hazat hogy a tulajt ne lakoltassak ki
www.businessinsider.com/2008/8/donald-the-benevolent-trump-saves-ed-mcmahon-s-home

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

butacska 2016.11.14. 18:02:22

@ynd:
@ynd:

Par link a szornyetegrol:

Eloszor is Snopes liberalis. Tehat Soros kezeben van, aki mint tudjuk Clintotnt tamogatta.
Nem fekete, hanem zsido kisgyereket vitt a gepevel, amikor a legitarsasagok nem vallaltak el, rosszul emlekeztem:
www.snopes.com/trump-flies-sick-boy/
itt a cikk 1988-bol
www.jta.org/1988/07/20/archive/orthodox-child-with-rare-ailment-is-rescued-aboard-tycoons-jet

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

butacska 2016.11.14. 18:01:44

Valamiert nem engedi feltenni a valaszomat:/ Tele van linkkel, az lehet a baj? Azt irja, hogy a hozzaszolasslkuldese sikerult, de nem jeleniti meg.

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

ynd 2016.11.14. 12:11:19

@butacska:
Ja, hogy utána tudok nézni, hogy az összes történet úgy igaz, ahogy te gondolod? Hát, köszönöm a segítséget, de nem mondanám, hogy ezzel bárkit meggyőztél... Éppen arról beszéltem, hogy nincsenek hiteles források sehol. Erre te hány hiteles forrásra mutattál rá a válaszodban? Sehányra. Ehelyett még rátettél egy lapáttal, és felhoztál néhány összeesküvéselméletet is bármiféle forrás megjelölése nélkül.

Ami a katona családját illeti:
www.bbc.com/news/election-us-2016-36935175
Trump ki akarta tiltani az összes muszlimot az Egyesült Államokból, amin egy muszlim amerikai hősi halott muszlim amerikai szülei teljesen érthető módon felháborodtak. Mi volt Trump válasza? Hogy a hősi halott anyja "nem mondott semmit", mert biztosan megtiltották neki.

Gondolom, egy gyászoló anyát megsérteni neked ugyanúgy semmiség, mint arról dicsekedni, hogy hogyan támad le nőket. Végülis csak egy muszlim az a gyászoló anya, nem igaz? A szemedben akkor már rögtön náci.

Én kérdezném tőled: te milyen körökben mozogsz? A magam részéről azt gondolom, mindenkinek sokkal jobb, ha az USA elnöke nem ezekből a körökből kerül ki. Ugyanis az USA elnökének a kezében óriási felelősség van, és az effajta megnyilvánulások elképesztő felelőtlenségről tanúskodnak.

Szerinted nem pénzért lett elnök? Lemondott a 400 ezres fizetéséről? Kívánom neked, hogy soha ne jöjj rá, hogy mennyire végtelenül naív vagy. Egy-két aprócska elnöki döntés illetékekről, vámokról, adókedvezményekről vagy befektetési egyezményekről egy-két eldugott adóparadicsommal, és máris százmilliárdokat fog kaszálni a vállalkozásaival azzal, hogy ő az elnök. Ennek érdekében a hozzád hasonlóan az orruknál fogva vezethető emberek kedvéért persze megéri piti koszos kis évi 400 ezerről lemondani.

Abban nyilván egyetértek veled, hogy törni-zúzni elfogadhatatlan még akkor is, ha nagyon elkeserítő, hogy egy ilyen ember lett a világ leghatalmasabb országának a vezetője. De szerintem kb. ez az egyetlen pont, ahol mi közös platformon vagyunk.

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...

butacska 2016.11.14. 05:41:16

@ynd: ha? reklamtevekenyseg? mirol beszelsz? elolvastad a cikket? Ezek megtortent dolgok, regen, mikor meg eszebe se jutott, hogy elnok legyen. Nem reklambol csinalta, hanem mert megtehette, hogy segitsen. Mikor egy beteg fekete gyereket egyik legitarsasag se volt hajlando elszallitani a mutetre, mert szukseg volt orvosi muszerekre. Trump a sajat magangepevel elvitte a gyereket. Kesz. Amikor kiszabaditotta az amerikait a mexikoi bortonbol, akinek a hivasara se Obama, se Clinton nem reagalt? Trump a sajat ugyvedeit kuldte intezkedni. Vagy amikor 200 tengereszgyalogos repulogepe lerobbant, a sajat repuloit kuldte es minden egyes katonat hazaszallitott. Akkori elnok, azt hiszem Bush, de lehet Clinton a fule botjat se mozditotta. Vagy amikor New York evekig epitette a jegkorcsolya palyat, es elege lett, hogy az allam sehova se jut, 3 honap alatt sajat penzen befejezte. Ezek nem kitalalt reklamtortenetek. Ezeknek mind utana tudsz nezni akkori ujsagcikkekbol, sokrol meg kepek is vannak.

Egy olyan felvetelt hoztak elo, ahol Trump a nokrol, ahogy te mondod gyalaz. Istenem, a prudseged ugy latszik eleg eroteljesen kiutkozik. Nem tudom, te milyen korokben forogsz, de ha azt hiszed, hogy ferfiak egymas kozt nem beszelnek igy, akkor nagyon el vagy veszve. Nem nagy ugy. Nem olt meg senkit, nem ugy, mint Clintonek. Kit alazott meg Trump? Milyen katona csaladot? Ez uj, szivesen meghallgatnam a tortenetet...

Oke, azon a reszen, hogy a penzert lett elnok, hangosa nfelnevettem, koszonom:) Hmmm.. Trump lemondott az elnoki fizetesrol, ami 400 ezer dollar. Nem ker egy centet sem. Nem tudom, hogy megteheti-e, de ha nem, akkor adomanyba megy a teljes osszeg. Annyi penze van, hogy a nullakat meg se tudnad szamolni. Nem a penzert csinalta. Hogy miert? Fene tudja, talan mert a pozicio kellett neki, talan a hatalom, talan tenyleg segiteni probal, az indokot nem tudom, csak azt, hogy nem a penzert csinalta.

Az egyszeru ember azt nem veszi erte, hogy butasagokkal ervel. Amiket irtal, egynek sincs alapja. Embereknek azert egy kis idot kene adni neki, had kezdjen el dolgozni. Lathatolag meg van rendulve a hirtelen jott elnoksegtol, aminek nem orulok, de ez van. Mivel mostantol mar o is megkapja ugyanazokat az informaciokat, mint az elnok, elkepzelhetonek tartom, hogy megtudott valami olyat, amire nem szamitott, mittudom en, hogy jon a vilagvege, vagy hasonlo. Mindenestre o a valasztott elnok, most mar ha tetszik, ha nem. Lehet szomorkodni, mergelodni, de amit a buta lecsuszott gangbandaba tartozo huliganok csinalnak, ez a hiszti teljesen elfogadhatatlan.
A leginkabb egyelore annak orulok, hogy legalabb a radikalis iszlamot talan sikerul kezben tartani, de a teny, hogy a tervei kozul leketult a muszlimok bejovetelenek letiltasa sajnos mast sejtet. Meg azt is el tudom kepzelni, hogy tul keso, Clinton es Obama eladta az orszagot es ezt tudta meg trump, azert van annyira lelombozva. Nem lepodnek meg, az a penzmennyiseg, amit a Clintonek elfogadtak iszlam allamoktol, ugyanazoktol az iszlam allamoktol, akik ISIS-t tamogatjak, nem keves. A fegyverkereskedelem 1400%-kal nott ezekkel az orszagokkal. Lehet, hogy mar igy is keso. Az iszlam az uj naci nep. Utaljak a nyugati civilizaciot. Megvetik a noket es bunosnek tartjak a melegeket (halallal buntetendo). Es ezeket akarta Clinton behozni szazezrevel, amig a veteranokat a korhazbol kuldik haza, mert nem tudjak ellatni oket. Szegyen ahova Obama es Clinton kulugymoniszterkent vitte az orszagot. Bill Clinton NAFTA-ja tonretette az amerika termelest es Kinat nagyhatalomma tette. Hillary keze melyen benne volt a dologban, mint fontoskodo First Lady. A not semmi es senki nem erdekli, csak a hatalom. Semmit nem ert el az eletben, csak szegyent. Bengaziban megolette a nagykovetet, nemzetbiztonsagi (szigoruan titkos, titkos es bizalmas jellegu) dokumentumokat kuldott gmail-es szerveren embereknek, akiknek nem volt nemzetbiztonsagi hozzaferese ilyen jellegu dolgokhoz, mint pl a fulop szigeteki takaritonoje... Vagy az aszisztense es annak pedofil ferje. Az FBI-t es a legfelsobb ugyeszt lefizettek. Na nem kozvetlen, az FBI-os felesegenek a kapanyahoz kuldtek egy baraton keresztul 500ezer dollart. Na mindegy.

Bejegyzés: Az amerikai választásról, innen belülről nézve...
süti beállítások módosítása
cybernagyi.blog.hu